Afrika, het continent waar mijn hart ligt. - Reisverslagen van Mia Mathijssen - WaarBenJij.nu Afrika, het continent waar mijn hart ligt. - Reisverslagen van Mia Mathijssen - WaarBenJij.nu

Afrika, het continent waar mijn hart ligt.

Johan is met pensioen, maar kan het niet laten als vrijwilliger zijn kennis en kunde toe te passen in derde wereldland projecten. Na vorig jaar die maanden Sri Lanka, nu drie maanden in Oeganda. Hij is bijna klaar, dus mooie gelegenheid ook naar Kampala te vertrekken. Na 9 dagen Kampala gaan we een safari maken. Ik verheug me er op! Maar, kan het ooit de vorige safari's overtreffen? Ik vraag het me af! Maar laten we genieten van al het moois wat er te zien is.

Recente Reisverslagen:

07 November 2018

Op weg terug naar Kampala

06 November 2018

Lake Mburu National Park

05 November 2018

Gorillatrekking

02 November 2018

Queen Elizabeth van noord naar zuid

30 Oktober 2018

Lange trip naar Kibale
Mia

Actief sinds 17 Okt. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3313

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2018 - 08 November 2018

Afrika, het continent waar mijn hart ligt.

Landen bezocht: